keskiviikko 12. lokakuuta 2011

Sateisen hyvää päivää!

It's raining mutta eipä haittaa sit yhtään! Tänää ollu kyllä tosi huiibbu päivä! :) Aamu starttasi vähän kankeasti, väsytti niiiiiiiiiiiiiin älyttömästi että nukahdin melkein ajaessani kouluun... Terveystiedon tunnilla kuitenkin kahvi alkoi hieman vaikuttaa ja lähti tämäki päivä käyntiin !

Kuviksen tunnilla sain mun upean taideteoksen melkein valmiiksi! Opettaja kehui jälleen minun kuvataiteellisia taitojani ja sanoi että minulla olisi potenttiaalia lähteä opiskelemaan kuvataidetta XD hieman nauratti. Tuntuu että se ope yrittäisi mielistellä? Yleensä se on kyllä toisinpäin, mutta käy se näinkin ! :D

Päivän klimaksi oli kun klo 12:oo wilmaan napsahti 1.jakson kurssiarvosanat! Yllätti kyllä erittäin positiivisesti.


Äidinkieli - 10
Englanti - 9
Historia - 10
Maantieto - 10
Matematiikka - S (Nollakurssista ei tule numeroa)
Uskonto - X (En oo tehny viel koetta.)


Omasta mielestä eka jakso meni ihan hyvin ja oon tyytyväinen! Nyt vaan yrittäis pitää samaa tsemppiä päällä koko lukioajan niin ai että ois kiva :)

Lähtis laskeskelemaan potenssifunktioita ! Auf Wiedersehen!

Ps. Koin tänään myös kolauksen omaantuntooni. Olen aina komentanut kavereilleni että ei saa taputtaa ruokalassa jos joku rikkoo lasin. Mutta tänään kävi kaksoismoraalisesti: Kun Markon pikkuveli oli ottamassa ruokaa, niin pikku-Make pudotti vahingossa lasin ja se meni rikki. Jostain kumman syystä taputin tapahtuneelle, ja vasta taputettuani huomasin, että olin juuri tehnyt eettisen itsemurhan. Tämä harmitti minua kyllä todella suuresti!
Ei mul muuta.

2 kommenttia:

  1. Pikku-Antti hei, noilla arvosanoilla jakso meni kyl vähä paremmin ku "ihan hyvin". Saat iloita.

    VastaaPoista
  2. Jep, nyt olen iloinen kun äiti osti mulle "reippauspalkinnoksi" jäätelön :D! Huomioikaa muuten että tuossa matikan numeron kohalla ei oo numero viisi, vain kirjain S eli suoritettu :D Tämä fontti saa S-kirjaimen näyttämään viitoselta !

    VastaaPoista