sunnuntai 23. lokakuuta 2011

Long time, no see.

Buenos tardes waan kaikille!

Pitkästä aikaa tartuin lapioon ja aloin kirjoittaa uutta tekstiä :)

On ollut melekoone viikonloppu!

Perjantaina starttasin pikkusiskon kans pikavuorolla Kalajoelle musaleirille. Meno oli hurjaa kuin Linnanmäen Possujunassa! Oli mahtawuutta tehdä yhteistyötä ja ammentaa oppeja niinsanotuilta "pro"-muusikoilta. Olen taas 10cm parempi muusikko. Sormet on verillä ja rakkuloilla armollisen soitannon ansiosta, mutta se ei haittaa!

Sit oon tänää tehny kans tosi monenlaista hommaa. Oon vieny marsun uuteen kotiin, käyny sähläämässä reikäpallon perässä ja sit oon syöny kebaba <3

Mulla ois teille lukiolle tällane pienimuotone kysymys; Mistä te haluaisitte mun kirjoittavan täs blogis? kertokaa ideoita kommentoimalla :)

On tullu toiveita et pitää kertoo terveisiä eräiltä henkilöiltä, joten siis say hello to TERQBOXI!

Terveisiä JossultaEveltäLantulta ja miljoonilta ystäviltäni.


1 kommentti: