sunnuntai 8. tammikuuta 2012

Tillbaka till skolan!

Heivain kaikille! (:

Aattelin kirjottaa tällasen goodbyevacation-postauksen!
Tää loma on ollu sillee aika jännä.. oon nukkunu ja ollu vaa kotona iha liikaa, mut sit toisaalta tuntuu etten oo jääny mistää paitsi.. eli succes'd? :D joo mut oon ehtiny tekee jtn rästikouluhommiiki loman aikana mut kyl oon rentoutunukki..

Loman aikana oon omastamielestä kehittnyny musiikillisesta perspektiivistä. Oon reenannu paljo kitaran soittoo, ja pimputellu pianuaki iha semipaljo.. sit oon kans säätäny muka jtn omia biisejä... jaaa....

Jos jotai oisin halunnu tehä lisää nii oisin halunnu olla paljo enemmä ulkona ja urheilla, mutku ei oo viel kunno ulkojäitä oikee missää nii är-syt-tää! Sit mun pitäs kans ostaa uus jäkismaila ku vanha on nii lyhyt et sillä vois harrastaa jtn muurahaiste seiväshyppyä.... Nojaa mut toivottavasti ehin testata mun änärin parissa opittuja taitoja myös reaalimaailmassa :D

Mut sit mun lomalla o tapahtunu tosipaljo kaikkia kivoja asioita! Oon saanu uusii kavereita, mut oon nähny myös vanhoja longtime-no see - kavereita ! Nyt oon varmaa onnellisuuden kliimaksissa, ku tänään sain uuden serkkupojan klo 10:12 aamulla :) Aatella että mun Matias-kummipojasta tuli isoveli :)Hihihiahaisdafsdga vaikee kirjottaa ku nii happyface kokoaja :D Joo mut mä lähden tästä Teemulle kehittelee jtn lomanlopetushommaa nii palataa asiaan kunhan kirjottelen :D!




1 kommentti:

  1. ei liity mitenkään tähän sun postaukseen,mutta yritin eilen ehtiä sun "Karhunelämää"-blogia mutta vissiin sitä ei ennää oo olemassa tai siis oot kai vaihtanu sen nimen :D ei mulla mitään tän järkevämpää asiaa. terkuin Mari-lähisukulainen..

    VastaaPoista