keskiviikko 4. tammikuuta 2012

Änäri on maailman paras peli.

Moikka kaikille!

Täällä n0L1F3R-lomalainen. Mun oli pakko kirjottaa tällane angsti teksti ku nyt tuntuu siltä. ÄRRSYTTÄÄ että en keksi lomalla mitään muuta tekemistä kuin istua ruudun ääressä ja joko pelata xboxia tai sitte olla täällä internetin hienossa maailmassa. En keksi mitään kehittävää tekemistä, eilenki vaivuin niin epätoivoon että tein ihan omaksi huvikseni muutaman matikan tehtävän, olo parani heti kerralla :D Nyt te aattelette että ei kettu mikä nipo toi on, tekee tehtäviä lomalla, mut tähä voi sanoo et ei ollu parempaakaan tekemistä.



Mut oon kuiteski jotai tehny, olin Teemulla eilettäi (siis maanantai-tiistai välisenä yönä) yötä :D Illalla soiteltii rumpuja ja värkättiin kaikenlaista. Pistettiin suht aikasin nukkumaan, koska meitä molempia väsytti... Aamulla sitte Teemun flickvän, Marika tuli herättään meidät :D Teemulla ja Marikalla oli kuukautispäivä, nii sen kunniaksi leivottiin aamulla joulutorttuja :D Niistä tuli ihan älyttömän hyviä !

Teemu ja Marika sit lähti jatkaa kuukautisia kaupungille, ja mä lähdin jatkaan mun pelisessioita, olihan mulla jo ikävä mun xboxohjainta. Sitte änäriä nii et tuntu verkkokalvoissa.
Illan pelastus oli reenit. Kyllä tuntu hyvältä päästä reeneihin joulutauon jälkeen kokeileen miten Fifa-taitoja voi soveltaa ihan realimaailman jalkapalloon :D

Nyt pitäs kehitellä tällepäivälle jtn kehittävää tekemistä, lähtis vaikka luistelemaan? :o

Palataan asiaan, Soronoos!
                                                       

3 kommenttia:

  1. Oikeesti en tajua teitä jotka on lomalla ja valittaa siitä että on lomalla... Jos multa kysyttäs nii kyllä mää paljo mielummi sielä lomalla vielä oisinku että oisin istunu jo tän viikon koulussa! nii

    VastaaPoista
  2. Antti!Huhu keroo, että istuit eilen iltaa virpiniemi-nimisessä paikassa. olisi suotavaa jos kertoisit eilisestä illan vietostasi virpiniemessä? juttu kiinnostaisi taatusti kaikki =) !

    VastaaPoista
  3. aNTTI mennää seukki viikolla luisteleee!!1

    VastaaPoista